Hledáme kolegu/kolegyni na pozici COO

Jsme rodinná lékárna Vitalpoint, jedna z nejoblíbenějších lékáren na českém trhu. Pomáháme lidem žít zdravější život bez zbytečné chemie.

Najdeš u nás pečlivě vybrané produkty, protože kvalita je pro nás víc než kvantita. Chceme patřit k nejlepším obchodům v oblasti zdravého životního stylu.

Proto potřebujeme podobně smýšlející, inteligentní a ambiciózní lidi. Pojď do toho s námi, právě naloďujeme!

Na co se můžete těšit?

  • Tvoje práce bude mít smysl - tvou misí bude zajistit, aby Vitalpoint fungoval jako namazaný stroj.
  • Spolupráce přímo s majiteli - budeš v denním kontaktu přímo s majiteli firmy.
  • Atmosféra rodinné firmy - vřelé vztahy, možnost otevřeně kritizovat cokoliv, příležitost skutečně něco změnit. Ale pozor, rodinná firma není malá. Letos se přiblížíme 300mio obratu s dobrou ziskovostí a máme vybudovaný stabilní interní a externí tým.
  • Možnost práce z domova - pracuj odkudkoliv tak, aby se práce obtočila kolem tvého života a ne naopak. Občas tě budeme ale potřebovat v Praze, kde máme logistiku.
  • Férová odměna - pracujeme v hlavě na start s částkou 60-90 tisíc, odměnu bychom rádi rozdělili na fixní a bonusovou část odvislou od výsledků.

Co budeš mít na starosti?

Od založení Vitalpointu úspěšně rosteme a každý rok se minimálně obratově zdvojnásobujeme. Během tohoto dynamického vývoje jsme zanedbávali nastavení jasné a pevné struktury firmy.

Pro další růst toto vidíme jako jednu z priorit. Tvým úkolem bude zajistit, aby se vize majitelů uváděla do praxe a procesně připravit firmu na další růst. Konkrétně budeš mít na starosti:

  • Operativní a projektové řízení firmy - Tvým úkolem bude zajistit, že správné věci dotahují do konce a správně. Tak, aby se promítly do P&L a cash-flow.
  • Výsledky - zodpovídat za reporting. Umíš řídit firmu pomocí čísel a vyhodnotit dopady jednotlivých změn.
  • Motivace a koordinace týmu - Budeš mít na starosti tým téměř 20 interních a externích kolegů, které je potřeba semknout kolem priorit a udržet je spokojené a v tempu.
  • Procesy - Pomůžeš nám profesionalizovat procesy a položit tak základy pro škálování firmy do násobků dnešního obratu.
  • Kapacity - Zajistíš, že na důležitou práci máme tak akorát interních lidí i externí výpomoci.. Umíš nadefinovat jednotlivé pozice, personálně je obsadit, nastavit KPI a dohlížet na jejich dodržování a vyhodnocovat je.
  • Implementace nových a rozvoj stávajících systémů - hledat vhodné nástroje pro zvyšování efektivity firmy a dohlížet na jejich implementaci a rozvoj. Budeš komunikovat s IT ohledně optimalizace stávajících systémů (ERP, eshopový systém..)

Forma spolupráce 

  • Plný úvazek
  • HPP nebo jako dlouhodobý kontrakt na IČO
  • Jsme otevření i diskuzi o interim managementu s velmi seniorními kandidáty, na částečný úvazek

Jaký bys měl(a) být?

  • Souzníš s našimi hodnotami – uvítáš práci pro rodinnou firmu spíš než korporaci, baví tě svět zdraví a krásy, upřednostňuješ u produktů kvalitu nad kvantitou
  • Máš prokazatelnou praxi– máš zkušenosti s operativním řízením firmy a managementem menších týmů. Umíš doložit výsledky svojí práce, máš reference kterým můžeme zavolat a přeptat se na tebe.
  • Jsi zodpovědný/á a pečlivý/á – potřebujeme se na tebe spolehnout. Tak budeme nejspokojenější a ty taky   

Líbí se Ti nabídka? Super! Co dál?

  1. Zareaguj na tuto nabídku nejpozději do 30.9. - nezapomeň nám poslat pár vět o sobě: co máš za sebou (ideálně formou CV) a také proč bys u nás chtěl/a pracovat.
  2. Do týdne se Ti ozveme - pokud budeme mít pocit, že bychom si rozuměli, domluvíme si krátkou schůzku, kde bychom se poznali lépe a probrali bychom možnosti a představy - jak Tvoje, tak naše.
  3. Začlenění do rodiny - pokud se Ti zalíbíme a Ty nám, nejpozději do 31.10. bychom tě rádi seznámili s týmem, s fungováním, naučili tě základní principy v naší firmě a začali s prací.