Reklamace a vrácení zboží 

Vaše spokojenost je pro nás na prvním místě. Občas se ale může stát, že ne všechno není přesně podle Vašich představ. Jak tedy takovou situaci řešit?

Odstoupení od smlouvy 

Dorazil Vám balíček a uvědomili jste si, že zaslané produkty vlastně nechcete? Není problém. Jako spotřebitel máte ze zákona nárok na odstoupení od smlouvy do 14 dnů od zakoupení. 

V případě nákupu na IČ právo na odstoupení nevzniká.

Prosím, berte na vědomí, že některé druhy zboží nelze vrátit bez udání důvodů (viz § 1837 NOZ), vč. registrovaných léčivých přípravků. V případě, že jste si u nás zakoupili registrovaný léčivý přípravek, není možné ho vrátit v rámci 14ti denní lhůty bez udání důvodů.

Jak postupovat? 

  1. Pošlete nám na email reklamace@vitalpoint.czinformaci o odstoupení od smlouvy. Můžete použít tento formulář. Jako přílohu emailu přiložte prosím fakturu za daný nákup.
  2. Nepoškozené a neopotřebované zboží v originálním obalu nám zašlete na naši kamennou lékárnu (Spálená 12/78, Praha 1, 110 00). Prosím, nezasílejte balík na dobírku, taková zásilka nebude převzata. 
  3. Pokud bude vše v pořádku, do 14ti dnů od doručení vráceného zbožíVám vrátíme peníze stejným způsobem, jakým jste nám je uhradili (tj. např. bankovním převodem), leda byste souhlasili s jiným způsobem platby.

Vezměte prosím na vědomí, že bude-li nám zboží vrácené poškozené, opotřebené nebo částečně spotřebované, vzniká nám nárok na náhradu újmy tím vzniklé a máme právo si tento nárok jednostranně započíst proti vašemu nároku na vrácení kupní ceny.

Reklamace

Něco není v pořádku? Nevadí, i tohle vyřešíme. Jako spotřebitel máte ze zákona záruku 2 roky. Pokud zboží kupujete jako firma nebo živnostník (tzn. na daňovém dokladu je vaše IČ), platí pro vás záruka pouze 1 rok.

Záruční doba běží ode dne převzetí zboží. Nepočítá se do ní případná reklamace zboží až do doby, kdy je kupující povinen po skončení záruční opravy zboží převzít.

Dojde-li při reklamaci k výměně zboží za nové nebo k výměně součástky, na kterou je poskytnuta záruka, začíná běžet záruční doba znovu od začátku od dne převzetí.

V případě, že reklamujete registrovaný léčivý přípravek, máte jako kupující právo na náhradu nákladů účelně a nezbytně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění. 

Na dárky zdarma nelze výše uvedené uplatnit.

Lhůta pro vyřízení vaší reklamace 

Pokud jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30 denní lhůtě.

Pokud jste firma nebo podnikatel (obchodujete s námi na základě obchodního zákoníku), neexistuje zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

Pokud je zboží poškozené 

Zkontrolujte si prosím zásilku pečlivě při přebírání od dopravce. Zásilku, která jeví známky poškození nebo otevření, nepřebírejte.

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, kontaktujte nás co nejdříve na telefonu 224 948 122.

Pokud bylo zboží dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

Obratem nám zavolejte na 226 633 542 nebo nám napište na info@vitalpoint.cz.

Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR. 

Hlášení nežádoucích účinků

Pokud máte podezření na závažný nebo neočekávaný nežádoucí účinek léčivého přípravku, doporučujeme Vám toto podezření ohlásit též Státnímu ústavu pro kontrolu léčiv na níže uvedené adrese:

Státní ústav pro kontrolu léčiv

Šrobárova 48,

100 41 Praha 10

http://www.sukl.cz

Sekce Farmakovigilance (hlášení nežádoucích účinků): Tel: +420 272 185 885, E-mail: farmakovigilance@sukl.cz

Dostávejte ty nejlepší tipy o zdraví zdarma