Parťák do skladu a na provoz - Praha

Jsme oblíbená rodinná lékárna působící již přes 20 let v centru Prahy. V roce 2019 jsme spustili i internetový výdej pod názvem Vitalpoint, který nám od prvního dne stabilně roste. Naším cílem je být lékárnou, kam se lidé s důvěrou a rádi vrací.

Pojď do toho s námi, právě naloďujeme!

 

Na co se můžete těšit?

  • Práce na plný či částečný úvazek - preferujeme určitě plný, ale není problém začít s méně a pokud si porozumíme, přejít na plný.
  • Nástup možný ihned - rosteme holt rychleji než jsme čekali.
  • Volné víkendy – naše pracovní doba je pouze ve všední dny, víkendy máš tedy volné na rodinu, přátele či prostě jen odpočinek.
  • Různorodá práce - sami víme, že jednotvárná práce je nuda. Snažíme se, aby každý člen týmu se podílel na různých činnostech.
  • Můžeš mluvit do všeho – něco se Ti nelíbí? Budeš mít nápad na zlepšení čehokoliv? Budeš v úzkém kontaktu s majiteli firmy a tedy přímo spoluvytvářet tento projekt. Tvoje slovo bude mít váhu.
  • Atmosféra rodinné firmy – nejsi pro nás jen číslo. Nejsme korporát, ale rodina. Děláme vše pro to, aby se každý cítil jako její neoddělitelnou součástí.
  • Dlouhodobá spolupráce – u nás si zakládáme na stabilitě a neměníme členy naší rodiny jako ponožky. I s Tebou to myslíme vážně a nechceme jen zaplácnout pár týdnů.
  • Férová odměna – záleží na tvých schopnostech. Naše představa je začít na DPP či DPČ s odměnou 150-200Kč/h a v případě oboustranné spokojenosti přechod na HPP. Samozřejmostí jsou slevy na námi nabízené produkty pro tebe i tvé nejbližší.
  • Práce v centru Prahy - sídlíme na Národní třídě se skvělým dopravním spojením. Z centra to máš všude kousek a na oběd můžeš skočit do bezpočet blízkých restaurací.

 

Co budeš mít na starosti?

  • Vybalování zboží - když nám přijde zboží, bude tvým úkolem ho zanést do systému a zařadit na správné místo v lékárně.
  • Pickování eshopových objednávek - příprava objednávek pro baliče a když bude nestíhačka, tak je občas i balit.
  • Komunikaci s našimi úžasnými zákazníky – na skvělé zákaznické podpoře si zakládáme. Ve volnějšich dnech, kdy ve skladu bude mrtvo, budeš pomáhat naším kolegyním posouvat to ještě výš!
  • Drobná administrativa, bez které to nejde – příprava podkladů účetní a další.

 

Jaký bys měl(a) být?

  • Máš energie na rozdávání - nesedíš v koutě a nečekáš, až si tě někdo všimne a zadá ti úkol. Umíš vzít práci do svých rukou a inspirovat svojí energií ostatní.
  • Empatický a komunikativní – musíš se umět vcítit do kůže druhých a umět jim pomoci. Být přátelský a milý.
  • Znalost ČJ - na zákaznické podpoře to bohužel jinak nejde.
  • Organizovanost – umíš si organizovat čas a práci a neutopíš se v ní. 
  • Přijímáš rád(a) zodpovědnost – nechceme ti stát za zády a kontrolovat každý krok. Budeš 100% zodpovědný(á) za oblasti, které budeš mít na starosti.

 

Líbí se Ti nabídka? Super! Co dál?

  1. Zareaguj na tuto nabídku - nezapomeň nám poslat na prace@vitalpoint.cz pár vět o sobě: co máš za sebou (ideálně formou CV) a také proč bys u nás chtěl/a pracovat. 
  2. Co nejdříve se Ti ozveme a domluvíme schůzku - pokud budeme mít pocit, že bychom si rozuměli a pozice ti sedla, domluvíme si schůzku, kde bychom se poznali lépe a ukázali ti, co by tě čekalo.
  3. Začlenění do rodiny - pokud se Ti zalíbíme a Ty nám, co nejdříve bychom tě rádi seznámili s týmem, s fungováním, naučili tě vše potřebné a začali s prací.